♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av ♥ Monica ♥ - 14 augusti 2011 14:56

Nu är vi hemma från vår lilla tripp till FALKENBERG.Det har varit en trevlig helg.

Vi anlände till LILLA TOFTEN vid halv tvåtiden igår och vi blev hjärtligt välkomnade av Britt-Marie.När vi hade ställt upp våra väskor på rummen fick vi komma ner och dricka kaffe och till det fick vi glass. Vi satt en stund och pratade innan vi tog en liten promenad.....


Här är mina trevliga medresenärer på väg att utforska lite av trakten kring Lilla Toften


Den här busken med röda bär passerade vi och tog oss en funderare på vad det var för sorts buske,men ingen av oss visste vad det kunde vara....någon gissade på fläder.........är det någon av mina läsare som vet så vore det roligt att få veta.Det är kanske svårt att se eftersom det ingen närbild är förstås.


Vid femtiden gjorde vi oss i ordning för kvällens begivenheter och begav oss in till FALKENBERG. Vi åkte bort till Vallarna och parkerade våra bilar innan vi gick in i centrum och åt middag.


Halv åtta var vi så på plats på VALLARNAS FRILUFTSTEATER och föreställningen började.I år heter det *Pang på pensionatet*,näst sista föreställningen där för i år var det.Sen fortsätter dom till olika platser inomhus så småningom. Det var roligt som det brukar och man fick sej många goa skratt. Vädret var alldeles utmärkt denna kväll, så det var alltigenom lyckat.



Ett foto från scenen som jag tog under pausen

 

Efter en trevlig kväll  med trevligt sällskap kröp jag i säng vid halv elva.


Frukosten hade vi bestämt att äta klockan nio och när den var avklarad packade vi ihop våra grejer och sa tack och hej för denna gången till Britt-Marie.


Dagens väder är växlande,ibland kommer det en liten regnskur,men det är ingen sol.


Nu säjer jag hej för idag och hoppas att ni alla har det bra i era stugor/hus och lägenheter runt om i landet.


VI HÖRS I MORGON IGEN!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards