♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Har den äran

Av ♥ Monica ♥ - 24 augusti 2011 15:09

Idag fyller mitt näst älsta barnbarn 17 år........


GRATTIS JIMMY........


   

Kalas blir det på söndag då även minstingen i familjen ska firas....återkommer till det.


Ingen sol idag och lite duggregn nu i eftermiddag.Ikväll blir det *Fångarna på fortet* igen,det första programmet var ju igår då *melodifestivalgänget * segrade över *Lets dancegänget*.Jag hade ju helst sett lets dancegänget som vinnare,men nu blev det inte så.


Avslutar med att önska alla vänner en fin fortsättning på denna lillelördag!


 

 
 
Mia

Mia

24 augusti 2011 15:21

Rättelse, det var let's dance gänget som förlorade ;)

http://http:/poeket.bloggagratis.se

♥ Monica ♥

24 augusti 2011 15:50

Javisst var det så...tack för att du rättade mej!

Kram

 
Cina

Cina

24 augusti 2011 15:24

Var ju Let´s Dance gänget som förlorade.
Ja höll oxå på dom.
Men ikväll blir ett ny avsnitt lite spännande att se. Börjar många bra program nu i veckan som kommer oxå. Men det struntar jag i då har jag semester.

Sol och fint hela dagen här!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

24 augusti 2011 15:49

Javisst,tack för att du rättade mej...nu har jag ändrat i bloggen:)

Kram

 
Maggan

Maggan

24 augusti 2011 18:51

Det är fest nästan varje dag. Ja när man har några stycken så blir det ju mycket firande.
Jag instämmer i gratulationerna för ditt barnbarn Jimmy.JA MÅ HAN LEVA....
Nu kör det ihop sig med en del tv-program. Vill ju se Fångarna och så går Hästmannen samtidigt. Men något av det får jag väl ta på webben, sen.hästmannen är ju repris,men jag tyckte det var så bra.
Ha det skönt och fint i fortsättningen Monica. Kram!

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

24 augusti 2011 19:07

Ett stort GRATTIS till ditt barnbarn, hoppas att han får en bra dag. Jag ska oxå titta på Fångarna i kväll
Önskar dig en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2011 23:36

Grattis Jimmy, snart börjar allvaret på riktigt, åren springer snabbt. Hoppas din dag blev så fin som du önskade.
Jaa, du Monica, inte klokt så snabbt åren flyr iväg, men det konstiga är att vi blir aldrig äldre, hmmm :-)
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

25 augusti 2011 07:17

Grattis till ditt barnbarn Jimmy :))

Ha en bra dag , varma kramar :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards