♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Idag var det dags

Av ♥ Monica ♥ - 6 september 2011 17:52

Ni som undrar om jag har emigrerat kan jag säja att det har jag inte gjort,men jag har haft annat att göra de senaste dagarna så därför har jag varit frånvarande.


Idag började höstens träffar på TRÄFFPUNKTEN och idag var det TRIO MUSTASCH från VARA  som stod för underhållningen.Det var tre duktiga herrar i medelåldern som spelade och sjöng 50-talslåtar......det var så bra så jag hade kunnat sitta där än och lyssna.Vi i publiken fick också sjunga med i en del refränger och det passade mej perfekt eftersom jag älskar att sjunga. Kaffepaus med god ostfralla och en äppelkaka satt också fint.


Nu är det snart dags att sätta sej vid tv:n en stund!


HA DET BRA OCH VAR RÄDDA OM VARANDRA!


 

 
 
irja

irja" title="http://Talisten.bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">Talisten.bloggplatsen.se]irja[/url]

6 september 2011 18:29

Hej vännen,,,,
En sån trevlig hösdag i septeber sitter inte helt fel,,,
Och trevligt att få tralla och sjunga med i en gammal slagdänga som man kan....
Ha en förtsatt trevlig tisdagskväll, vännen...
Kram IA.....

http://40- Talisten.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

6 september 2011 19:12

Jag jag undrade just vart du hade tagit vägen. Jag har saknat dig.
Vad trevligt ni har på denna Träffpunkt verkar det som. Och 50-tals-låtar sitter inte fel det heller.
Skönt att du är på banan igen då Monica. Ha det fortsatt bra. Kram,kram!

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

6 september 2011 19:24

Tack för samtalet från dig det var trevligt.
Vad trevligt det låter med denna Träffpunkt som ni har och det är inte helt fel att få sjunga
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

6 september 2011 19:39

Tack för ditt grattis på Cinas blogg.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

6 september 2011 19:46

Det är så olikt dig att blogga så glest mellan inläggen, men det är svårt att få ihop det vissa dagar. Tur att du inte är sjuk så det har varit orsaken. Det är roligt med sådana träffar. Undrar om det finns något sådant här, måste ta reda på det. Tittar nu på ½-8 hos mig, nu paus. Ha en fin kväll vännen.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

6 september 2011 20:20

Ja visst är dte skönt..att de "vanliga vår o höstrutinerna kommer nu igen..Olika träffar för oss alla.
Vi skall på SOPPLUNCH i mooron i brukskyran och äta "KRÄFTSOPPA"..
Trevligt med olika träffar..möta andra människor...prata lite..och umgås...
Önskar dej Mnica en fin kväll..och bra fortsättning på veckan...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

7 september 2011 06:42

Jodå du hade oxå svarat fläderbär.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

7 september 2011 09:34

Visst är det roligt att få sjunga med i gamla goa låtar.
vad kul att det blev lyckat.
ha det gott och go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards