♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

En trevlig eftermiddag

Av ♥ Monica ♥ - 25 oktober 2011 16:54

I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten och lyssnat till vacker sång och musik.Det var *Björn och Gun-Britt* som underhöll oss denna soliga men lite kyliga eftermiddag(vi satt ju inomhus så vi frös ju inte förstås)Björn har bott granne med Thomas och Erika tills för några veckor sen då han gifte sej och flyttade till sin fru i en närliggande stad.Det var roligt att träffa Björn igen som är en mycket sympatisk och pratglad norrman.


Nu är det snart kväll och då blir det lite tv-tittande och fika.....i morgon kan jag sova lite längre eftersom vi har APT-möte på eftermiddagen på jobbet och då börjar jag ju jobba halv fyra.


Skönt med snälla och hjälpsamma grannar.........närmste grannen kom just hit och ringde på och undrade om han skulle ta upp löven på vår gräsmatta med sin åkeklippare och det sa vi ju att det är vi tacksamma för.


TACK LASSE FÖR ALL HJÄLP VI HAR FÅTT I HÖST.......DU ÄR GULD VÄRD SKA DU VETA!


Nu ska jag hälsa på mina bloggvänner innan jag sätter mej tillrätta vid tv:n!


Ha det gott alla!


**************************************************
*********

 
 
lillis

lillis

25 oktober 2011 17:30

Vilken trevlig eftermiddag du haft med sång och musik och gemenskap
Även hos mig så är det Tv:n som gäller i kväll
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Margit

Margit

25 oktober 2011 17:44

förtår att det var en trevlig TRÄFFPUNKT...och trevliga gäster som hade fint program!!!
ja viist är det trevligt med dessa träffar..som man kan gå till...Fika, träffa andra människor...och umgås.
Ja visst är det sknt med hjälpsamma människor..så skönt att ha dem!!!
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
irja

irja

25 oktober 2011 18:58

Kärste Monica,,,
Underbart med ljuvlig musik,att få bara kopplaav och njuta, förstår att du har haft en gemytlig eftermiddag.........
Härligt med så gooda nabors, dom ska man hålla sig väl med,,, Ler,,,
Ha en lika gemytlig kväll i TV-soffan vännen..........
Höst KramiZar IA..........

http://40-talisten. bloggplatsen . se

 
Maggan

Maggan

25 oktober 2011 21:17

Vad trevligt du har haft det då på Träffpunkten.Detta att träffa lite andra människor och få prata lite och lyssna på fin sång och musik. Det är livskvalite det.
Ha en skön kväll och en fin morgondag min vän. Kram!

http://bloggplatsen

 
Ruth

Ruth

26 oktober 2011 00:08

Ni har det trevligt på dessa träffar, ett givande möte med andra människor och får lyssna på sång och musik, ett avkopplande möte i vardagen. Hoppas ni har det bra, ringer dig en dag. Vilken hjälpsam granne, så gullit att erbjuda sig att ta bort alla löven. Här sköter gräsklipparen det hela, den krossar löven till mikrobitar och göder gräset för kommande sommar.
Kram vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 oktober 2011 11:30

Hjälpsamma grannar är guld värda.
Trevligt med TRÄFFPUNKTEN tycker jag.
Önskar dig en fin onsdag även om du skall till jobbet på em.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

26 oktober 2011 17:35

Hjälpsamma grannar det är helt underbart!
ha det så gott och ta väl hand om dig!
Här öser regnet ner och det är kallt.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards