♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Gråmulen lördag

Av ♥ Monica ♥ - 19 november 2011 14:30

Lika grått och disigt idag som det var igår,men om drygt 2 timmar kommer solen att lysa här hos oss för då kommer dom allra käraste vi har på besök.Vi blir 8 vuxna,jag vet att Johan inte kommer av de 6 barnbarnen för han ska jobba...återstår att se om Jimmy med tjej kommer,om nu inte hon jobbar också förstås.Vad vi ska äta kommer jag att visa i morgon för jag har tänkt fotografera det sen innan vi börjar äta.


Jag och gubben min var ute på en promenad i tre kvart tidigare på förmiddagen,skönt med lite luft och vi har nästan 10 plusgrader så man behöver inte frysa.


Nu ska jag gå ut till köket och greja lite innan gästerna kommer!


HA EN TREVLIG FORTSATT LÖRDAG ALLA GOA VÄNNER!


 

 
 
Ingen bild

Malin

19 november 2011 14:56

hejhej, hoppas ni får det trevligt ikväll.. jag ska tyvärr jobba men hade vart roligt o följt med annars, men ja får väl komma på besök en annan dag istället.

 
lillis

lillis

19 november 2011 15:51

vad spännande och få se vad ni ätit för gott
Ha nu en trevlig och mysig stund med era kära
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

19 november 2011 16:11

Jag hoppas också att ni får det jättetrevligt. Ska bli spännande att få se vad för gott ni ska äta.
Här har solen skinit hela dagen. Jag var ute en liten sväng och det var så skönt.
Ha nu en fortsatt trevlig lördag Monica. Kram,kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

19 november 2011 21:45

Hoppas att du fick en trevlig kväll.
Go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

20 november 2011 08:36

Ska bli spännande o se vad huset bjuder på.
Och sååå mysigt att träffas alla.
Hoppas ni hade det bra men det vet jag att ni hade.
Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 november 2011 09:27

Roligt när barn och barnbarn hälsar på, har det varit födelsedags firande eller ?
Önskar dig en finfin söndag.
Kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

20 november 2011 14:20

Härlig med besök av sina nära och kära!!
Idag är det grått men solen har tittat fram några gånger!
Önskar dig en fin söndag

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards