♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Vilket väder

Av ♥ Monica ♥ - 9 december 2011 15:59

Jösses vad det blåser och regnar ute.......rena höststormen i december,men jag är glad att det inte är snö som kommer ner.

Veckorna går fort nu fram till jul,men jag river inte upp och ner på hela huset för att det ska städas,det blir vanlig städning och sen blir det ju till att sätta fram alla tomtar och andra julgrejer förstås.I nästa vecka ska julgardinerna sättas upp,får väl ta fram dom och se vilka som ska strykas.


Nu säjer jag hej för denna gången.......


VI HÖRS KANSKE REDAN I MORGON!


*****************************************

 
 
Yvonne R

Yvonne R

9 december 2011 17:02

Stormar här nu inget vidare. Vi klarade oss från snöblask.
Mina tomtar kommer att få komma upp ur lådan i nästa vecka.
Go kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 december 2011 17:24

Jag river inte heller upp huset för att julen närmar sig med stormsteg
Har ju inte tittat på Idol denna omgång,men hoppas i allafall att den bästa vinner
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 december 2011 07:16

Inte jag heller river upp hela huset för att det ska bli jul näää det bryr jag mig inte om och sedan när man mår så här så orkar man ingen.
Jag har inte ens tagit fram min tomtar!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 december 2011 09:46

Skall damma och tvätta på andra våning under dagen, även byta på sängen. Det bär nog iväg upp till stugan i mitten på den kommande veckan - 17* där uppe i dag och det är vitt på marken.
Ha en fin lördag och 2:dra advent.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

11 december 2011 17:52

Snart är 3:e advent slut och¨..och en vecka framför till 4:e advent. Dagarna går fort!!!
Här hos Lasse i Kolsva..har vi SNÖ!!! Vitt och ljust!!! Nu ca -5,4 grader kallt...
Önskar dej Monica en fin ny vecka igen!!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Kristina

Kristina

11 december 2011 18:18

Jag tar med lugnt med bloggandet, det är så mycket annat runt omkring mig som jag vill göra.
go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards