♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 11 januari 2012 16:19

Redan 11 dagar in på det nya året.Tiden går fort nu tills jag slutar jobba....ser verkligen fram emot det.Våren är ju en perfekt årstid  att sluta jobba på.

Nu har snön som kom i måndags kväll i stor sett försvunnit och jag är inte det minsta ledsen för det.Jag är ju ingen vintermänniska,men älskar våren och även sommaren.Hösten är ingen höjdare precis,men visst är det fint med alla färgerna på hösten.


Idag har jag börjat plocka undan julgrejerna och granen är avklädd och uppställd på vinden.Det är lika roligt att plocka bort julsakerna som att ta fram dom tycker jag.Allt är inte klart,julgardinerna hänger fortfarande uppe,men dom ska bytas ut de närmaste dagarna.


Detta var mitt lilla bidrag till bloggvärlden denna lillelördag!


HA DET SÅ BRA ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards