♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 15 januari 2012 15:02

Idag har vi ätit middag på motell Ålleberg.......mannen i huset ville bjuda mej så jag skulle slippa laga mat idag och det tackade jag ju inte nej till.Nu har vi varit hemma en stund och jag sitter här vid datorn och maken tittar på skidåkning på tv.

Nyss ringde Thomas och undrade om vi var hemma i eftermiddag,dom skulle gå ut och promenera och tänkte komma hit.Det passade alldeles utmärkt,jag blev så glad för det finns inget bättre än när *barnen* med respektive kommer hit.Det blir fika när dom kommer...trevligt ska det bli.

Något som är mindre trevligt är när mina bloggvänner blir påhoppade för det dom skriver på sina bloggar.Nu har det återigen hänt en vän till mej och jag tycker det är så bedrövligt att andra ska lägga sej i vad folk skriver på sin blogg.......även jag har varit drabbad,fast det är ganska längesen nu som skönt är.Jag tycker att folk som har ont av vad andra skriver ska ge sjutton i att gå i närheten av allt som har med bloggande att göra.Förmodligen är det någon som inte har alla hästar hemma som man brukar säja, för det kan väl inte vara normalt beteende .Det finns säkerligen en hel del sjuka människor som sitter vid sina datorer och dillar ihop all möjlig skit.......jag ryser när jag tänker på det!!!!Om det inte vore så roligt med bloggen så skulle jag sluta med den omedelbart,men var och en har ju rätt att skriva blogg så man får skaka av sej det om det finns onormala människor som läser.Jag hoppas verkligen att det blir slut på dessa trakasserier hos min bloggvän.


Snart kommer Thomas och Erika på fika så nu slutar jag för idag!


BYE...BYE

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards