♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 19 januari 2012 11:11

Tänkte passa på att uppdatera min blogg lite.Jag har inte hunnit med det på ett par dagar eftersom det har varit annat som har varit viktigare.


Jag sitter på övervåningen i Tallåsen och lånar sonens dator.Jag åker tåget hem från jobbet från och med i måndags eftersom mannen i huset jobbar till kvart i tolv.Han stannar till här utanför på hemvägen och tar upp Abbe och mej.


Vädret är mulet och trist,men bättre tider stundar så småningom...jag och många med mej väntar ju på våren.


Annars händer det väl inte så mycket utöver det vanliga.Snart är denna arbetsveckan slut och det blir ett par lediga dagar.


Jag sitter och tittar ut genom fönstret och ser som närmsta granne den före detta syfabriken som var min allra första arbetsplats....lite nostalgi med andra ord.Det var 1962 som jag började jobba,femton år gammal.


Det var allt för denna gången!


VI HÖRS!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards