♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 3 februari 2012 10:53

Nu är det verkligen vinter,i morse var det ytterligare några grader kallare än det har varit tidigare i veckan.Vi hade 17 minusgrader klockan sex när jag steg ur sängen.Onödigt kallt och inte det minsta skönt att gå ut.Det har fyllt på med ytterligare lite snö,men det är lätt snö som är som dun.

Nu har det gått en arbetsvecka till och nu är det 30 arbetsdagar kvar innan jag tackar för mej på det statliga företaget.Så skönt det ska bli att inte behöva gå upp klockan sex varje vardagsmorgon och när det blir vår så kan jag ligga i sängen och lyssna på alla fåglar som kvittrar utanför sovrumsfönstret,det är livskvalité det.


Mössan som jag skrev om i förra inlägget är naturligtvis LILA......min favoritfärg.


Nu stundar det en helg igen och inget speciellt är inplanerat, förutom ett besök till mamma i morgon eller på söndag.


Avslutar även detta inlägg med ett foto........denna gången från 2008


 


Ungefär så mycket snö nu som det var den 12 december 2008


HA EN BRA FREDAG ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards