♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 7 februari 2012 11:28

Idag har RICKARD namnsdag......och som väl många av er vet så heter min yngste son Rickard.Jag brukar ju köpa en liten present till mina närmaste när dom har namnsdag och det är faktiskt Rickards förtjänst för när han var mindre då talade jag om för honom en gång att han hade namnsdag och då tyckte han att han skulle ha en present och på den vägen är det.


I eftermiddag ska jag till Träffpunkten och när det är slut där så ska jag åka och ge Rickard en orkide´.....ingen riktig utan en konstgjord,men dom ser verkligen levande ut.Jag kommer ihåg när min svåger och svägerska var i utlandet för några år sen och deras blomvakt hade vattnat en konstgjord orkide´som dom hade och inte nog med det....när svågern köpte orkide´n till sin fru då trodde han att det var en levande blomma...då är det inte lätt att se skillnad på konstgjort och levande.När jag ändå är igång så kan jag berätta om ett äldre par som var på en tillställning och mannen bad att dom skulle ställa undan blommorna som stod på bordet för hans fru tålde inte dom,han blev ganska snopen när dom sa att det var plastblommor som stod där....tron kan påverka mycket!Det finns fler roliga grejer angående det paret men det tar jag en annan dag.


Nu önskar jag alla en fin tisdag!


  GRATTIS ÄN EN GÅNG RICKARD PÅ NAMNSDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards