♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Lite fler foton

Av ♥ Monica ♥ - 22 februari 2012 17:00

Då fortsätter jag att sätta in ytterligare foton från AXTORP SUN HOUSE.......sen vill jag rätta mej på en sak jag skrev igår,det är 10 gånger så starkt ljus,inte 100 gånger som jag skrev.


Här sitter jag och njuter  




 




Redo för att sätta sej i värmen 


 

Här serveras det juice och exotiska frukter i baren



Det var de fotona som ni får se idag,några till kommer i morgon!


Dagens väder : regn och snösmältning på hög nivå....skönt att snön försvinner.


HA EN BRA KVÄLL!



 
 
lillis

lillis

22 februari 2012 17:15

Oj så skönt du har det i värmen, är avundsjuk på dig
Tack för titten på alla fina kort
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

22 februari 2012 17:38

Håller med Lillis, blir riktigt avundsjuk på dig ;0) Måste vara härligt att uppleva, kan undra om det finns något liknade här nere hos oss.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

22 februari 2012 18:10

Ser helt underbart ut.
Tänk om de skulle kunna komma på iden här uppe men näää
här tänker man inte så.
Ha en fin onsdagskväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 februari 2012 20:46

Vilka livsnjutare ni är, klart man skall passa på när solen gassar, den varan har vi ju brist på här. Det regnar och blåser nu så man kan nästan tro att det inte blir någon morgondag, urtrist till 1000, tur man har tak över huvudet och värme på elementen.
Kram och tack för dom mysiga bilderna.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

22 februari 2012 22:07

Men vad det ser härligt ut där du sitter och njuter av värmen.Vilket underbart ställe att komma till just denna gråa tid.
Och tack för att du bjuder oss att få se och höra om det. Detta borde finnas i alla län.
Kram och gonatt på dej min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

22 februari 2012 22:20

Trodde först att du var på utlandsresa...MEN NU förstår jag att du är "hemma i Sverige"...på nåt speciellt!!! Konstgjort...
Härligt i allla fall...förstå jag att ni haft det!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards