♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Har våren kommit?

Av ♥ Monica ♥ - 23 februari 2012 15:23

Idag är det vårväder.......men vi får säkert något bakslag framöver.Jag minns det året som yngste sonen föddes då var det snöstorm den 16 mars.I alla fall så har vi strålande sol och snön är så gott som borta.


Nu kom min kollega på posten med mitt paket från oriflame så nu har jag lite jobb framför mej att dela isär allt och lägga i påsar till mina kunder,men först ska jag sätta in ytterligare några bilder från AXTORP SUN HOUSE-besöket i måndags.



Här står ägarna Tommy och Karin Abrahamsson redo att bli fotograferade


 

Undrar just vad dessa båda herrar har fått syn på i taket



   

Visst ser det härligt ut med sanden och bakgrunden som ser helt äkta ut.......


*******************************************

Till sist vill jag önska den lilla kronprinsessan välkommen till livet ..........grattis även till de nyblivna föräldrarna kronprinsessan Victoria och prins Daniel   


   


Övriga läsare önskar jag en fortsatt fin dag!



 
 
lillis

lillis

24 februari 2012 06:45

Håller med dig om att vi hade vårväder i går så härligt.
Vilka fina bilder du bjuder på.
Önskar Victoria och Daniel lycka till med den lilla Prinsessan är så glad för deras skull
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 februari 2012 08:09

Ser verkligen mysigt ut!

ja visst är det roligt att det blev en lite prinsessa.
Ja är så glad för deras skull att de äntligen fick sin lilla.
Hoppas bara att de får vara i fred från alla journalister nu så de kan få njuta av den lilla.

ha en fin fredag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

24 februari 2012 13:42

Tittar bara in och önskar dig en riktigt skön helg min vän!kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

24 februari 2012 15:02

Nu har du lite helgpyssel med att få allt rätt i påsarna till dina förväntansfulla kunder. Nej, nej, det kommer ingen mera vinter nu är det våren, det bevisar min fjäril i går, men tyvärr så var den död i morse, undrar på vad det betyder.
Ha en fin och solig helg.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

26 februari 2012 14:01

Härligt väder här idag jag hoppas att ni har detsamma.
Önskar dig en fin söndag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

26 februari 2012 20:39

Så fina bilder från "utlandsresan"...ni gjort...Härligt tt få bli ompysslad..och byta miljö!! Det lever man länge på.
ja nu är denna helgen snart över också.och en ny vecka framför oss..och SNART en ny månad OCKSÅ!!!
Våren..och sommaren.framför oss..häligt!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards