♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 28 februari 2012 17:12

I ett strålande väder med 8 plusgrader och en sol som visade sej från sin bästa sida åkte jag med stor förväntan till Träffpunkten........BERT KARLSSON från SKARA var dagens gäst.Jag åkte tio minuter tidigare än jag brukar göra eftersom jag förstod att det skulle komma väldigt mycket folk och det stämde,jag var där strax före två och då var det redan många församlade och när BERT trädde upp på scenen  halv tre var det knökafullt med allehanda människor från när och fjärran. Det var väldigt intressant att höra om hans liv,det är bara att konstatera att den mannen är inte född bakom en vagn,han har verkligen lyckats ,men som han sa själv så har han även åkt på en del smällar och blivit lurad och förlorat massor med pengar i sådana sammanhang.Jag har alltid gillat BERT för han är rätt fram och hycklar inte,det får han en stor eloge för av mej.Han hade med sej två böcker som han sålde för 50:- styck och jag köpte båda samtidigt som jag frågade om jag fick fotografera honom och det fick jag självklart göra sa han.Jag tycker det hör till att fråga,men jag var nog den enda som gjorde det utav alla som fotograferade honom.Böckerna heter *Mitt liv som Bert * och*Ät rätt må bra* som han har skrivit ihop med ANNA SKIPPER.Självbiografin har jag redan,men den kan jag ju ge bort och i den jag köpte skrev han sin autograf så den boken vill jag gärna behålla förstås.Det var en mycket trevlig eftermiddag.


Som avslutning idag ska jag visa några kort från min trevliga eftermiddag......


Mitt emot mej satt mina goda vänner Anita och Curt......alltid lika trevligt att träffa dom



 




Här har Anita köpt böckerna av Bert och båda ser lika glada och nöjda ut


 


Här är jag i egen hög person tillsammans med Bert och det är inte ofta som jag sätter in kort på mej själv i min blogg,bara vid speciella tillfällen och idag var det ett sånt tillfälle


HA EN BRA KVÄLL ALLA LÄSARE!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards