♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 1 februari 2012 11:24

Oj så kallt vi har fått det.I flera dagar har det varit 15 minusgrader på morgonen.Nu är det bara 7,6 minus,men känns ganska kallt ändå när man kommer ut.Nu har jag börjat använda min fina hemstickade mössa som en vän i T-holm har stickat till mej.......gissa vilken färg det är på mössan:)det delas inget pris ut,men det kan väl vara kul att gissa ändå.

Skönt att vi är inne i februari månad nu,snart är det vår och då blir det lite roligare att vistas ute för som det är nu går jag bara ut när jag måste.Gillar inte när det är kallt.......


Idag ska jag byta lakan i vår säng och sen får tvättmaskinen jobba lite också.


Avslutar dagens inlägg med en bild från 2009......


 

En kul bild tycker jag...dasshumor kallas det visst


HA DET SÅ BRA...VI HÖRS

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards