♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 april 2012

Av ♥ Monica ♥ - 26 april 2012 15:19

Just nu regnar det inte ,men det kommer en skur då och då.

Jag tänkte gå ut och plantera penseér i de båda krukorna till gravplatserna och sen är det bara att åka bort till kyrkogården och sätta krukorna med blommor på plats.När det blir besök på kyrkogården vet jag inte riktig ,men det är snart dax att göra lite vårfint på gravarna.


Nu ska jag göra lite reklam för byns egna sångfåglar......CEDRIX DUO.

Det är värt ett besök på deras hemsida om ni vill höra hur dom låter.........det är en liten kort inspelning på video.Googla på Cedrix duo så hittar ni dom.

Nästa vecka ska dom spela i Falköping och då är det meningen att jag ska följa med dom dit,återkommer till det.Jag har bara hört dom live en gång och det var när Träffpunkten hade 25-årsjubileum....Kent spelade och sjöng lite i musikrummet för mej och gubben när vi var hemma hos dom en gång och han  förklarade lite hur han lägger på musiken med datorns hjälp,men det var en hel vetenskap så det begrep varken jag eller min gubbe så mycket av.


Alldeles nyss kom min före detta jobbarkompis Mona-Lisa med mitt oriflamepaket så det blir väl till att öppna och kolla på det som är beställt av mina kunder.......blir det tid över så ska jag även plocka upp och göra i ordning grejerna också,annars blir det i morgon.


HA DET SÅ BRA TILLS VI HÖRS NÄSTA GÅNG!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards