♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under april 2012

Av ♥ Monica ♥ - 10 april 2012 17:00

Då har vi firat påsk och det har varit en trevlig helg,förutom vädret då förstås som kunde varit bättre.


Påskaftons kväll var vi i Valunda hos Älste sonen med familj....god mat och trevligt umgänge.


Påskdagen var vi i Skara på Kråks värdshus och åt påskbuffe´ihop med Thomas,Erika,Rickard och Erikas föräldrar.Vi åkte sen till Broddetorp och kikade på Leif Holgerssons fina målningar och hans gamla lanthandel.Han hade även ett rum fullt med dragspel från förr i tiden.Det var väldigt intressant att se allt gammalt som fanns i affärerna när man växte upp.En del var ju sånt som var innna min tid,men mycket kände jag igen.......nostalgi av första klass.


I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten och lyssnat på Hellsmark med glada musikanter,trevligt som vanligt och  Ingrid och Conny(svägerska och svåger) var där också.Kul att träffa dom även denna tisdagen........


Nu är det snart dags att parkera i tv-soffan,men innan dess ska jag facebooka lite och greja  i mitt kungarike därinne.


HA DET SÅ BRA!


 

Av ♥ Monica ♥ - 5 april 2012 20:54

Då kan vi börja fira påsk nu då......morgondagen ska visst inte bli så bra vädermässigt,men det återstår att se när man vaknar i morgon bitti.

Påskhelgen blir säkert bra.......umgänge med barn,barnbarn och vänner är det som väntar.




ÖNSKAR JAG ALLA MINA VÄNNER!


      

Av ♥ Monica ♥ - 3 april 2012 20:04

Nu har jag tankat över fotona som jag tog när jag fyllde år,men jag har inte frågat någon av de vuxna om jag får sätta in något foto på dom därför blir det inga vuxenfoton denna gången.



Här poserar mina tre yngsta barnbarn, tre små glada bröder .......dom var på riktigt bushumör när jag skulle fotografera dom


 


Här är mina presenter och blommor som jag fick......


 


.........och så här vackra kort fick jag........


*****************************************

I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten och lyssnat på sångarbröderna från Mullsjö,även svågern Conny och svägerskan Ingrid var där och dom åkte med hem till oss när det var slut så vi fick en extra pratstund och bröderna Karlsson fick träffas och ventilera lite av varje.

  När dom åkt hem tittade vi på tv,lagom att se den sista halvtimmen av go kväll.......nu ska jag facebooka en stund och spela castle ville.


HEJ FÖR IDAG!


 

Av ♥ Monica ♥ - 2 april 2012 16:20

Jaha,nu är jag friherrinna och det känns riktigt bra......tackar mina vänner för grattishälsningen här igår trots att jag lyste med min frånvaro då.Jag hann helt enkelt inte skriva något eftersom det var fullt upp från morgon till kväll.Hämtning av smörgåstårtor,kaffebryggning och dukning av bord till cirka 25 personer.Jag fick en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans med nära och kära...många kort tog jag,men har inte laddat över dom till datorn än.jag fick både blommor,presenter,pengar och presentkort.

Nu ska jag ta fram min låda med scrapbookgrejerna och göra några påskkort som jag ska skicka iväg till några vänner.......


VI HÖRS !


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards