♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 2 maj 2012 11:46

Då har vi firat både Valborg och första maj i ett underbart väder.


Valborgsmässoafton åkte vi till Falköping där våren firades in på Ålleberg med vacker sång och vårtalet hölls av TED ROSWALL,släktforskare, numera känd från tv-programmet där han hjälper kändisar att hitta sina rötter.


Igår på första maj åkte vi ner till stan och köpte oss nya dynor till badenbadenstolarna.Vid tretiden kom våra goda vänner från Parkvägen och då intog vi årets första fika på altanen.

Klockan fem var vi inbjudna till klubbstugan på idrottsplatsen där vi fick en demonstration av något som heter nikken,olika grejer som har magneter.Halsband,armband,luftrenare och vattenrenare bland annat.Jag köpte ett armband.....får se om det hjälper till att ta bort det onda i min axel.En av dom som var där och pratade om detta blev av med sin värk av en wiplashskada han hade och det trodde han inte från början var möjligt.Det skadar inte att pröva i alla fall.....


I eftermiddag åker jag med Kent & Maria till folkets park i Falköping där dom ska spela upp till dans mellan klockan 18.00 till 21.30.......tänkte köpa en cd skiva och lotta ut till er här på bloggen.Ni behöver inte svara på någon fråga eller gissa på något annat utan det är bara till att skriva en kommentar om att ni vill vara med. PÅ SÖNDAG DEN 6 MAJ DRAR JAG EN VINNARE!


VÄLKOMMEN ATT PRÖVA LYCKAN OCH VINN EN CD-SKIVA MED CEDRIX DUO.......


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards