♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 4 maj 2012 10:53

Idag vill jag gratulera min fina svägerska och hennes lilla barnbarn på deras respektive födelsedagar.......



Med denna lilla enkla ros önskar jag dej en riktigt trevlig 62-årsdag!



Grattis lille Arvid på din 2-årsdag,,,,,,


      


Just nu kommer det ett stilla vårregn och det är säkert välbehövligt, även om jag skulle önska att solen skulle skina även idag.

Eftersom det är fredag så ska jag dra runt med dammsugaren en sväng och senare är det dags för det sedvanliga besöket på Ica i Mullsjö.


Apropå mitt inlägg igår om blogga eller inte blogga har jag beslutat att fortsätta........det är inte lätt att bara lägga av när man har hållit på i flera år(är inne på mitt 5:te år) även om de flesta av mina länkade vänner verkar att ha slutat,eller åtminstone har ett längre uppehåll.Jag kommer inte att skriva i min blogg varje dag för så mycket händer det inte som är nödvändigt att skriva om.....skriva bara för skrivandets skull det gör jag definitivt inte för det finns annat att syssla med också.Datorn får inte vara det huvudsakliga i ens liv,då är det något som är fel anser jag.


Dags att ta fram dammsugaren!


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG FREDAG!


    

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards