♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 8 maj 2012 16:59

Dags att ge ifrån mej ett litet livstecken  så ni inte tror att jag har emigrerat och inte fått med mej datorn.

Idag har jag gjort en god gärning men det skriver jag inte vad det var för något......


När jag lagade middag fick jag ett trevligt telefonsamtal ......nu är jag hemlighetsfull igen,men det bjuder jag på.Jag är inte den personen som babblar vitt och brett om allt för det finns folk som läser bloggar enbart för att få reda på saker som man egentligen inte ska skriva om så det aktar jag mej noga för.Som ni kanske har märkt så skriver jag aldrig om när vi åker bort och lämnar vårt hus,om det sen bara är för ett par timmar och det har jag varnat för på facebook också eftersom man läser saker där som inte är lämpligt att basunera ut. Jag har som vana att skriva dagen efter när vi har varit borta på något trevligt.....då får ju mina goda vänner här reda på det i alla fall, även om det blir i efterhand, för visst är det roligt att läsa om vad vänner och bekanta har för sej....eller hur?


Nu ska jag kika in en sväng till några av mina bloggvänner och se vad som hänt sen sist jag var där!


HA DET GOTT.....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards