♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 9 maj 2012 16:05

Klockan sex i går kväll var vi inbjudna till våra goa grannar på nr:14.....ett försenat födelsedagsfirande eftersom mannen i grannhuset var sjuk när frun fyllde år.Presenten hade hon fått när hon fyllde så det var avklarat.Vi fick en stor räkmacka och en hembakad äppelkaka som smakade väldigt gott.Vi hade så trevligt,vi pratade gamla minnen från 80-talet......jösses vad vi skrattade när vi kom på den ena tokiga händelsen efter den andra.Vid halv tio tiden tackade vi för oss och gick in till vår boning.


Idag regnar det som sjutton,men regnet behövs så jag klagar inte.

Om en stund ska jag ta bilen ner till mamma och fylla på hennes dosett med medicin och sitta och prata med henne en stund innan det är dags att återvända hem och sätta sej vid tv:n en stund och även intaga det obligatoriska kvällskaffet med ett par goda smörgåsar.


ha en bra kväll......


 



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards