♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 16 maj 2012 15:11

Den 18 juni blir det en kombinerad blogg och facebookträff i Jönköping.

Om det känns att just DU vill vara med så är det bara att skriva en liten kommentar om det här hos mej eller hos Margit Holm......ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!

Som det ser ut nu så blir vi 7 stycken.Vi kommer att träffas vid tolvtiden och sen ska vi äta på en trevlig restaurang.En nyfunnen blogg och facebookvän som bor ungefär lika långt från Jönköping som jag gör och känner till det bättre än jag och som ska deltaga har kommit med många bra förslag på restauranger så vi får se vart det blir i slutändan.Det finns ju flera mysiga restauranger på Piren och det kanske passar bäst för dom som kommer dit per tåg(även jag lär få åka tåget om inte min vän som bor strax utanför samhället här kan erbjuda mej skjuts) eftersom jag inte har tillgång till vår bil vid den tiden på dagarna,men det är bra tågförbindelser så det ordnar sej i vilket fall som helst........ingenting är omöjligt bara man vill.


Ganska bra väder idag med 15 grader,så det får man inte klaga på.Jag såg när jag och Abbe var ute förut att det är knoppar i vår doftpion,hoppas det blir lika mycket blommor i år som förra året.




Så här såg doftpionen ut den 14 juni förra året........då var den på gång och det blev massor av blommor så småningom.


Med detta säjer jag hej för idag......


NEJ,HÖLL ALLDELES PÅ ATT GLÖMMA.........MIN VÄN MAGGAN FYLLER JU ÅR IDAG......


ETT JÄTTESTORT GRATTIS OCH EN STOR KRAM PÅ FÖDELSEDAGEN!


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards