♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 23 maj 2012 15:34

Ja,så sa ju alltid Linda när hon kom till deltagarna i Farmen,om ni kommer ihåg det programmet.På tal om farmen så ska det ju återuppstå igen till min glädje,för det programmet var så mysigt.


Igår blev det ett mycket kort inlägg på min blogg eftersom våra gäster som var bjudna hit på altanfika kom lite tidigare än bestämt.Vi fick rabarber som dom hade tagit med från sin trädgård......det är före detta grannar till oss som bodde i huset där förskolan är nu,men dom flyttade bara några hundra meter bort så vi är nästan grannar fortfarande.Passade bra med rabarberna för då kan jag göra rabarberpaj och bjuda mina *barn* på när dom kommer på söndag när det är mors dag.


Det fina vädret håller i sej och det välkomnar jag och jag såg nyss på vår hemsida härifrån byn att på fredag skulle det bli ännu lite varmare,perfekt eftersom mina postisar kommer hit på kvällen och jag lovade dom att det skulle bli en bjudning när det blev altanväder och det ser ut  som att jag kan infria det löftet.


Om en timme ska jag ta min cykel och åka till mamma och fylla på dosetten,men jag ska mellanlanda i affären och inhandla lite till rabarberpajen som jag ska göra i morgon och ställa i frysen.


Detta var allt för idag 


HA DET SÅ GOTT.......


   



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards