♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 27 maj 2012 21:15

Idag har vi firat mors dag.

På förmiddagen var alla 3 sönerna här,även Thomas sambo Erika var med.Jag fick 2 trisslotter och en bukett liljekonvaljer av Thomas.....av Micke fick jag en fin bukett med krysantemum och av Rickard fick jag en trisslott.......ingen vinst på trisslotterna,men högsta vinsten var ju ändå att alla mina 3 *barn* kom hit.Ingen av barnbarnen var med,poolen därhemma på Valunda lockade mer och det har jag full förståelse för.Dom får passa på att bada och gotta sej när det nu är väder som är lämpligt för såna aktiviteter.Mickes fru Netha jobbade så hon kunde inte vara med idag.

I eftermiddag har mamma varit här och hon fick nya spislock av mej i mors dags present....även Micke lämnade en bukett krysantemum till sin mormor,hon är ju hans fadder så det blir att han lämnar en blomma även till henne på mors dag.

NU är pingsthelgen över och för mej har den varit som en helt vanlig helg.........


Avslutar detta inlägget med att gratulera vår fina sångerska LOREEN till segern igår på eurovision song contest.......en överlägsen seger blev det.


GOD NATT MED ER ALLA FINA VÄNNER!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards