♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 5 juni 2012 16:10

Nu har regnet kommit hit,precis lagom när  Rickard skulle klippa gräset därnere i Tallåsen........typiskt!


Idag har jag bytt gardiner i tv-rummet......datarummet och i strykrummet, så nu är det bytt överallt utom i finrummet där jag bytte gardin för inte så längesen. så det får bero ett tag till.


Jag har inte så mycket att skriva om ,så jag tror jag avslutar nu med några naturfoton.......


*Klickbilder*


 

Detta fotot är från Falkenberg......

 


Fotot till vänster är från vårt stenparti.......till höger är det ligustersyrénen som stod i full blom förra året

 

Sista fotot jag tog på mammas fina vallmo innan hon flyttade från huset....nu finns inga blommor kvar på den platsen,de nya ägarna har det som parkeringsplats till bilen....


HA DET GOTT!


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards