♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 7 juni 2012 15:57

Idag är jag precis veckovill som man säjer när man inte vet vad det är för dag och detta är beroende av att det var röd dag igår.......jag tror hela tiden att det är måndag,men det är ju torsdag och dags att skriva matsedel för nästa vecka.


Idag var det åter dags att besöka frissan för att färga och klippa håret.Från att ha varit mörkhårig i flera år är jag nu ganska ljushårig sen  en tid tillbaka.Jag har färgat det ljusare för varje gång.Jag fotograferade mej när jag kom hem och kanske jag visar hur min hårfärg ser ut nu.Jag har inte tankat över bilderna till datorn så det blir inte idag i alla fall.


Jag har ju avslutat med en bild och mitt namn nu ett tag och det är min bloggvän CINA som har gjort alla dessa fina bilder och skickat till mej på mailen.Det är några år sen,men det är roligt att ha dessa olika motiv att välja mellan efter varje blogginlägg.


Nu är det dags att ta fram recept,papper och penna och skriva upp vad som behöver handlas hem i morgon inför nästa vecka.


HEJ FÖR DENNA GÅNGEN....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards