♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 10 juni 2012 20:44

Det var den helgen då....fort går det minsann!


Idag har det varit blandväder,regn,sol,regn,sol och så har det hållit på hela dagen....ganska tråkigt väder tycker jag när det är strålande solsken och efter två sekunder öser regnet ner.


Det blev ingen vinst idag heller på bingolotto och nu får vi vänta till den 12 augusti innan det blir bingospel igen.

Vi har ju bilbingo på nära håll varje måndagkväll på Ekåsen,men jag är inte så intresserad av den sortens bingo,tycker det blir långtråkigt att sitta flera timmar i en bil och spela bingo.En timme som det håller på i tv är precis lagom och då är det ju lite underhållning på den timmen också.


Avslutar med ett foto som togs omkring den 10 juni förra året........




Blommor vid vår stenmur.........


GOD NATT........


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards