♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 13 juni 2012 16:03

Det blir inget blogginlägg om gårdagen eftersom jag inte har hunnit tanka över fotona jag tog.

Jag har haft fullt upp hittils idag.På förmiddagen hade jag en oriflamekund och hennes man här på besök och fika på altanen.Tänk att det gick att sitta ute för en gångs skull...det är man inte bortskämd med denna sommaren.


Om en timme ska jag åka till mamma som vanligt när det är onsdag......jag fyller ju på hennes dosett med medicin.På vägen dit ska jag gå in i affären en sväng och bland annat ska jag lämna en beställning på ekokassen som man får hämta på fredag eftermiddag.Det är några driftiga tjejer här i byn som har startat upp detta med ekologiska varor bestående av frukt och grönsaker.Det är tredje veckan nu,men jag har inte beställt något förrän denna veckan.Det kan vara intressant att prova på och se och känna skillnaden på dessa varor.Den som är intresserad av att läsa om detta även om ni bor långt härifrån kan gå in på* sandhems ekokasse* på facebook.

Nu avslutar jag för denna gången och som ni ser så är det en annan version av den vackra sången som jag satte in som ett test igår.......JESSICA ANDERSSON har en underbar sångröst tycker jag....lyssna och njut!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards