♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 14 juni 2012 12:24

Nu har jag tankat över lite foton från resan i tisdags.

Jag upptäckte att datumet hade ändrat sej än en gång när jag hade tagit några foton,vet inte vad det beror på,men åtgärdar det när jag upptäcker det.


Vi åkte från pingstkyrkans parkering klockan 8:00 och fortsatte mot Falköping där vår guide UNO BOHMAN anslöt sej.Färden gick sen bland annat utåt BRODDETORP......VARNHEM........LERDALA....BERG....
ODENSÅKER och en hel del andra platser.


Som vanligt är småbilderna *klickbara*



Här drack vi vårt medhavda förmiddagskaffe........


Vacker utsikt hade vi,men det var så kyligt så man kunde inte njuta i fulla drag


Här intog vi en jättegod lunch som bestod av potatisgratäng,fläskfilé och blandade grönsaker.Kaffe och kaka efter maten....


Här har vi tittat på en fin gård och är på väg tillbaka till bussen


 

Den byggnaden som syns i bakgrunden kommer jag inte ihåg vad det kallas........kanske någon av er läsare vet?


Detta var lite foton från den dagen!

Eftermiddagskaffet drack vi på ett konditori i TIDAN och till kaffet fick vi ett wienerbröd.

Efter kaffet styrde vi kosan hemåt och vid halv sextiden var vi återigen hemma efter en mycket trevlig dag....trots att solen lyste med sin frånvaro.


HA EN FORTSATT BRA DAG ALLA SOM TITTAR IN HÄR OCH LÄSER!


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards