♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2012 16:23

Det är inga stora grejer vi har haft för oss denna lördagen,men en tur ner till Jönköping blev det.Middag på Shanghai blev det innan vi åkte hem igen efter att vi uträttat våra ärenden.Vi tog vägen över Bankeryd och Habo och det var en hel del cyklister vi såg....Vätternrundan körs ju idag.Många som stod med sina orange västar och röda flaggor och visade cyklisterna vägen.I Bankeryd stannade vi till vid blomsterhandeln som ligger alldeles vid vägen och där köpte jag blommor till gravarna i Vistorp och Fivlered som jag tänker byta ut istället för penséerna som jag planterade i våras. Det blev rosa pelargoner, vita och röda isbegonier och silverek.


TACK SNÄLLA RUTH FÖR DEN FINA HEADERN DU HAR GJORT TILL MEJ.......STOR KRAM


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG.....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards