♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 20 juni 2012 21:07

Idag har vi haft en underbar dag,solen har skinit hela dagen och det har varit precis lagom varmt......Jag har dammat lite,men har även tagit tillvara den fina dagen och suttit på altan och njutit . Nu är det snart dags att krypa i säng och läsa lite....jag håller just nu på att läsa *När ljuset släcks* med Magnus Hedman,jag gillar självbiografier och kriminalromaner och nu sen jag blev pensionär läser jag väldigt mycket.


Jag avslutar med ett foto som jag tog i söndags.....


 

Regnbågen syntes helt plötsligt när jag och mamma satt på vår altan.......kvickt som ögat hämtade jag kameran och lyckades ta kortet innan regnbågen försvann.Den försvann lika fort som den dök upp.


NU SÄJER JAG GOD NATT!

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards