♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 26 juni 2012 15:38

Jag fick ju lära mej hur jag skulle sätta in youtubeklipp här och det gick hur bra som helst tills den där gula rutan med det svarta hjärtat dök upp....nu fungerar det inte alls och det kvittar hur jag gör.Jag tittar på papperet jag skrev upp på och har även varit inne på Ruths blogg och kollat igen,men det hjälper inte hur jag än gör.Finns det någon snäll människa som kan tala om varför det helt plötsligt inte fungerar.På tal om att fungera så har det gjorts om på blogg.se där jag har min bloggvän Margit....nu går det inte att kommentera hennes blogg om man inte loggar in och blir medlem på den bloggen,fult gjort tycker jag.Vi väljer väl vilken blogg vi vill använda och jag vill inte byta bort denna som jag har. 


Idag skiner   men så varmt att man behöver ha fläkten på är det inte,men det är lagom temperatur......22,6 i skuggan.


Ikväll är det premiär för ALLSÅNG PÅ SKANSEN med duktige och charmige MÅNS ZELMERLÖW........

Gårdagskvällen med LOTTA PÅ LISEBERG var bra och det var uppehållsväder nästan hela programmet så dom hade ju tur på så sätt,men sen kom regnet återigen.Här regnade det oavbrutet hela natten och hela gårdagen,troligtvis slutade det att regna någon gång inatt för i morse sken solen när jag gick upp.Jag passade på att tvätta och hänga ut och det mesta har jag tagit in så det är bra torkväder.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG........

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards