♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Det gamla vanliga

Av ♥ Monica ♥ - 30 juni 2012 14:52

Vi tog som vanligt när det är lördag en tur ner till staden vid Vättern,,,,,,Jönköping.

Nu har vi varit hemma en stund och även varit på kyrkogården och planterat sommarblommorna på de båda gravarna där.Jag köpte fjärilslavendel och rosor igår när jag var och handlade.Det blev helt perfekt när det var planterat så nu står det sej hela sommaren.

Inatt har det regnat riktigt kraftigt,men när jag vaknade i morse sken solen och det har varierat med sol och moln,men det är varmt och skönt ute och ljumma vindar.

Nu ska vi dricka lite kaffe så jag avslutar här för idag !


HA DET SÅ BRA!

 

 

 
 
lillisl

lillisl

30 juni 2012 16:17

Hos mig regnade det i natt och en bra bit på förmiddagen men nu skiner sol så det är så skönt.
En fortsatt bra lördag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

30 juni 2012 20:22

Här har det regnat massor inatt och imorse men sedan kom solen på fm och sedan har det vart sol hela dagen.
Ha en fin lördag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 juni 2012 22:57

Så fin ny profilbild du lagt in!!!
Ja här i E-tuna regnade det i morse, när jag åkte hem från jobbet..men när jag steg upp cid 13 tiden..så var det bra väder igen...Och vamt har det också varit!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 juni 2012 23:35

Det måste vara klokt att plantera perenna växter på gravarna, det finns ju så mycket fin som blommar stort sett hela sommaren, då blir det bara ogräs som skall hållas efter.
Hoppas ni får en fin helg.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards