♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av ♥ Monica ♥ - 4 juli 2012 11:41

Idag är det riktigt varmt ute,så varmt att det är tur att det fläktar ljumma vindar.


Jag har inget speciellt att förtälja idag men får väl hitta på något att skriva ändå.....till exempel om vad jag gillar ......


Sol och lagom värme är inte alls dumt.....skönt

Att promenera ner till Tallåsen och hämta Abbe och inte behöva ha ytterkläder på sej.......gott

Sitta och äta frukost och samtidigt läsa lokaltidningen.......mysigt

Åka på semester en vecka.......

Åka till Ullared en dag på sommaren.......kul

Åka till Falkenberg,till vallarnas friluftsteater.......

Få besök av barn med respektive och barnbarnen naturligtvis........bäst av allt


I brist på ämne blev det detta dravel idag,men bättre än inget skrivet alls...eller hur?


 

Denna bilden får jag använda.......den är animerad av VICKE.....

kOLLA GÄRNA HANS BLOGG........LÄNKA FRÅN MIN SIDA!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards