♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av ♥ Monica ♥ - 9 juli 2012 19:37

Kvart över tio åkte mamma och jag på det årliga sommarbesöket till kusin Marie-Anne i Jönköping.

Vi hade tur med vädret och har suttit på balkongen mest hela dagen.Vi satt inne och åt,annars har vi fikat två gånger och ätit jordgubbar och vispgrädde sittandes på balkongen........tala om tur!


Nöjda och belåtna med dagen åkte vi hem när klockan var halv fem ungefär,tog en liten avstickare in till Ica affären i Mullsjö där jag handlade några saker till mamma.


Jag hade lånat Thomas v 70 och lämnade tillbaka bilen och tog en promenad hem när jag hade pratat lite med Thomas och Erika......skönt med en promenad efter allt ätande hos kusin.


Nu är det snart dags för allsången på Liseberg, så ikväll blir det inget besök hos mina bloggvänner!


Avslutar med ett foto som jag tog från kusinens balkong


 

Så här fin utsikt har Marie-Anne......Vättern med Huskvarna på andra sidan 


GOD KVÄLL OCH PÅ ÅTERHÖRANDE!

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards