♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av ♥ Monica ♥ - 10 juli 2012 16:31

För en timme sen kom jag hem från ett Falköping som nu är översvämmat av regnet som kom strax innan Netha skulle skjutsa ner mej till tåget.Vattnet gick över skorna när vi gick ut till bilen,tur att jag inga strumpor hade på mej.

Vi har haft tur annars idag när vi har varit ute på stan,inte en droppe regn kom det då.Som vanligt besökte vi både KappAhl och Lindex och jag köpte en födelsedagspresent till min käre make som fyller år på fredag.


Det blir väl inget nyttigt gjort för min del nu ikväll,det får bli en stund vid tv:n....det är ju allsång på Skansen vettja och Sveriges bästa dansband är ju där ikväll.......LASSE STEFANZ och det missar jag inte.


Nu kommer det en regnskur igen ser jag,tur man inte behöver gå ut mer idag då!


HA EN TREVLIG KVÄLL!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards