♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av ♥ Monica ♥ - 14 juli 2012 12:22

Idag är det inget särskilt på programmet än så länge,mannen i huset är i trädgården och han har klippt gräsmattan och flyttat en liten syrenbuske och planterat en shersmin/jasmin...skriver båda namnen eftersom jag inte är på det klara med vilken sort det är.Det sistnämnda fick han igår på sin födelsedag av sin syster och svåger.


Gårdagskvällen var trevlig och det vankades  mer presenter till gubben....en chokladask,tre trisslotter(ingen vinst)en krukväxt,100:-,3 par kalsingar av mej plus ett kort som jag hade tillverkat själv(ni som var med på blogg/facebookträffen vet hurdant kort jag menar)en penna i form av en fyr och en *harry boy* till dagens lopp.Tror inte att jag glömt något nu.......


Än har inget regn kommit idag och det är väl mellan 17-20 grader,har inte kollat på en stund.


Ikväll blir det till att titta på tv klockan 21:00 när kronprinsessan Victoria ska hyllas på sin födelsedag...det vill jag inte gärna missa,jag hör ju till den kategorin som gillar vårt kungahus  


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards