♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av ♥ Monica ♥ - 25 augusti 2012 15:37

Idag ska jag visa några foton som är några år......

dom har varit inne på bloggen förut,men det kan väl vara roligt att se dom igen.Nytillkomna läsare och vänner från framförallt facebook har väl inte sett dom förut.........på tal om facebook så har jag många läsare som tittar in här har jag förstått och det gläder mej.

Utan att skryta så vet jag att min blogg är väldigt omtyckt och vill därför tacka alla som ger mej beröm med en liten blomma


 

Varsågoda att ta för er......


Nog om detta,nu blir det några foton som är klickbara


 

Almedalen i Visby


 

Basta kvarn i Blidsberg


 

Båttur på Stråken


 



Soluppgång i Sjövik


 


Till sist vill jag önska alla trevliga läsare.....


EN RIKTIGT FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA LÖRDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards