♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av ♥ Monica ♥ - 30 augusti 2012 10:19

Nu sjunger augusti på sista versen och höstmånaden september är i antågande.Idag är det ingen sol än så länge,men riktigt skönt väder ändå.


Igår kväll när jag hade varit hos mamma såg jag på håll en bli parkerad utanför vårt hus........det var svågern och svägerskan som var på besök och visade sin nyinköpta bil.......en riktigt fin bil hade dom varit och hämtat tidigare på dagen. Mannen här i huset hade gjort i ordning fika så dom satt vid köksbordet när jag kom in.Det är så trevligt när folk kommer utan att man har bjudit dom,det uppskattar jag.


Idag blir det lite städning när Abbe är hämtad,sen rullar väl dagen på som vanligt och blir vad man gör den till.


MED ÖNSKAN OM EN FIN DAG TILL MINA LÄSARE AVSLUTAR JAG DAGENS BLOGGINLÄGG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards