♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Trevlig träff med mera

Av ♥ Monica ♥ - 5 september 2012 15:39

Igår var det full fart från morgon till kväll.......hämtade Abbe som vanligt på förmiddagen,fick oväntat besök av Christina och lille Kasper(papillon) när jag höll på med middagen.Hon kom med de utlovade gullvivorna och i gengäld fick hon frökapslar från våra ringblommor.Eftermiddagen spenderade jag på Träffpunkten........Peder Sveder underhöll med vacker sång och musik,även en och annan historia berättade han också.Detta var en med dom bästa underhållare sen jag började besöka träffarna,massa folk var det så han är populär förstod jag.

På kvällen var Jimmy,Malin och Michaela här en sväng och fikade och pratade bort en stund.När dom åkte hem hann jag sitta tjugo minuter vid datorn,sen var det tv som gällde resten av kvällen...........

Fint väder med sol här idag,men lite blåsigt.


HA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA FÖRSTA ONSDAG I SEPTEMBER!

 

 

 
 
lillis

lillis

5 september 2012 17:36

Mycket som händer och sker hos dig och det är så kul
I dag har vi haft en vacker dag men det har blåst ganska så mycket
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 september 2012 19:07

Det var mycket som hände omkring dig i går, intressanta möten och härlig underhållning. Det är så roligt att det sker positiva saker i vardagen.
Sol här i dag också, men någon värme är det inte att tala om, linne och kortbyxtiden är över för i sommar, men hösten kan vara fin och härlig också.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 september 2012 08:43

Nu har du mycket händelser runt omkring dig men det är kul när det händer saker då blir dagarna inte så långa.
Och man kommer ut och träffar folk.
Ha en fin torsdag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

6 september 2012 21:10

Man märker när man har mycket att göra..tiden framför datorn minskar betydligt....
bra när det är positiva saker som händer i vardagen...!

Ha så gott :)

http://guldkryckan.blogspot.com

 
wiper

wiper

7 september 2012 08:24

Jag är lite sent ute för nu är det fredag igen och tiden rusar bara iväg. Härligt att det var så lycket dit du var och även med musiken. Att få sig underhållning till livs ger kraft.

Ha en skön fredag också
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Bibbi

Bibbi

7 september 2012 22:33

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
Kram

http://bibsan.cybersite.nu

 
Snejky

Snejky

8 september 2012 11:49

Hmmm, min kommentar tycks ha försvunnit här...Hoppas dessa rader kommer fram...Önskar dig en toppen lördag...
Kramen

http://snejky.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards