♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 september 2012

Av ♥ Monica ♥ - 18 september 2012 20:05

I fredags den 14 september kom Thomas och Erika och hämtade oss på eftermiddagen för vidare färd till Göteborg.Vi hade beställt biljetter och hotellboende sen tre veckor tillbaka.Jag fick presentkort på 500:- från seko post(facketföreningen jag tillhör) när jag gick i pension i våras.Det passade perfekt att använda det presentkortet till *110% buskis* på Lisebergsteatern med Stefan Gerhardsson,Jörgen Mörnbäck med flera bra komiker.Stefan Gerhardsson bodde på samma hotell som vi så honom såg vi i lobbyn det första vi gjorde när vi skulle checka in......


 

Scandic Opalen....ett riktigt lyxigt rum bodde vi i.......


På fredagskvällen promenerade vi till Liseberg och där hade både jag och Thomas tur i spel......


 

Här har jag vunnit 2 kilo choklad och det måste ju förevigas på kort.....

Thomas vann 2 askar med paradischoklad,ett rör med 5 stycken center och en påse twist.Göran och Erika hade ingen tur att vinna,men dom var glada ändå och Göran fick den äran att bära min stora ask  

Efter några trevliga timmar på Liseberg återvände vi till hotellet och så småningom gick vi till sängs i......


 

.....dessa sköna sängar.

Återkommer om lördagen i morgon!


Idag har jag varit på Träffpunkten och denna gången var det ARNE LIFMARK som berättade om sitt arbete som filmregissör....han regisserade bland annat *Hem till byn* och *Polisen i Strömstad*....nu är ARNE pensionär och har flyttat hem till SANDHEM igen och det är ju kul när folk vänder hem efter sin karriär.Han berättade att STEFAN LJUNGKVIST kommer och hälsar på om ett par veckor och då ska dom göra en promenad här i byn så Stefan får se hur det ser ut.Kanske man får se när dom är ute här på byn och flanerar....han skulle stanna ett par tre dagar och kanske dom gör ett besök även här uppe i Sjövik.....Sandhems pärla  


NU SÄJER JAG GOD NATT.....VI HÖRS I MORGON!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards