♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 september 2012

Av ♥ Monica ♥ - 19 september 2012 14:56

Lördagen inledde vi med att äta en god frukost på hotellet och sen gick vi ut på stan......

*klickbara bilder*


Feskekörka var första anhalt 


Här är Thomas och Erika inne i feskekörka



   

Här har jag hamnat bland en massa gubbar


Vi var inne i saluhallen en sväng och sen gick vi och fikade.... 

Efter fikandet styrde vi kosan mot Universeum och det var ett intressant ställe.Det fanns regnskog bland annat och små söta svarta apor och papegojor........det värsta jag vet i fråga om djur tittade vi på också


 

Vad säjs om detta praktexemplar? Världens giftigaste orm fanns där också och den ormen som var mest färggrann var en mamba med svart svans.....för övrigt var den  starkt grön.Det fanns en hel massa fiskar i olika storlekar så vi fick se mycket inom djurvärlden om man säjer så.

Efter Universeum blev det middag på en kinarestaurang och sen gick vi till hotellet och vilade några timmar innan vi gick till Lisebergsteatern och såg 110% buskis....mycket bra,jag skrattade så tårarna rann och då har man roligt.Vi var tillbaka på hotellet vid tiotiden och då köpte vi med oss lite gott till kaffet som vi avnjöt på vårt rum innan Thomas och Erika gick bort till sitt rum för att sova.

När vi hade ätit frukost på söndagen gjorde vi oss i ordning för hemfärd.......detta var den roligaste helgen på hela detta året och hoppas att vi kan göra om det för det finns ju mycket att se i Göteborg.


Denna veckan byter jag gardiner här hemma,jag tar lite varje dag,men är snart klar,bara tv-rummet som är kvar nu att byta i.

Senare idag ska jag ner till mamma och byta gardiner hos henne,sen ikväll är det *bonde söker fru* och det missar jag inte ...men nu säjer jag


HEJ FÖR IDAG!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards