♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Lillelördag

Av ♥ Monica ♥ - 26 september 2012 14:50

Då är det redan onsdag och igår blev det inget skrivet här......men jag var som vanligt på träffpunkten och igår var det bingo.Jag hade turen att få bingo på full bricka och vann 60:- så bingospelet gick ihop sej för min del.


Gårdagen var väl inte något vidare annars....det hände en otäck grej nere i byn på förmiddagen,men det har säkert alla läst om så det låter jag bero här.


Efter en fin förmiddag så regnar det igen......men skit samma,inget man kan göra något åt i alla fall.

Ikväll blir det partylite,med andra ord lite nya ljus med goa dofter och kanske något mer fint om kassan tillåter.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG.........

 

 

 
 
Snejky

Snejky

26 september 2012 15:25

Grattis till vinsten...Även om det inte var miljonen så är det roligt att få vinna, nån gång..
Ohhh, Partylite. Har varit på några saådan & det finns massa härliga dofter på ljusen..Men i mitt tycke lite dyrt...fast de håller längre än vanliga
Kramen

http://snejky.se

 
Snejky

Snejky

26 september 2012 15:41

På tal om länkar....Jag tog mig friheten att lägga till din sida på min blogg......
Kramen

http://snejky.se

 
Cina

Cina

26 september 2012 18:16

Hoppas du får en trevlig kväll med alla ljus som doftar så gott.
Tycker nog oxå att de är lite väl dyra men som sagt de brinner ju länge.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

26 september 2012 18:44

Grattis till vinsten. Hoppas att du får en trevlig kväll.
Jag har läst i tidningen om det hemska som hänt i er by
ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

26 september 2012 19:50

Ja..grattis till vinsten :)

Ha en fin fortsättning på kvällen.

http://guldkryckan.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

28 september 2012 10:55

Kära vännen som jag fixar bloggarlayout för Skicka mig ett mejl, har viktig information, vi måste byta lösenord för bloggarna, eftersom dessa låg sparade i datorn. Har inga E-postadresser kvar heller.
Förlåt att jag inte hinner kommentera dina inlägg nu, men det kommer bättre tider hoppas jag.
Kramar

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards