♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Måndag eftermiddag

Av ♥ Monica ♥ - 12 november 2012 16:19

Då har snart måndagen gått......kvällen har vi ju kvar förstås och kvällarna är riktigt mysiga tycker jag när vi sitter och tittar på tv och fikar........gubben och jag.

Jag ska åka ner med Abbe om en liten stund och så ska Rickard och jag sätta upp en gardin i Rickards kök som inte har blivit uppsatt än.Lite annat pyssel blir det också innan jag åker hem igen,lite tavlor och sånt som ska upp på väggarna.


Ringde Micke på förmiddagen och i morgon blir det en andra operation av hans fot,men det ser bra ut sa läkaren förutom en benbit som inte sitter riktigt som den ska, därav operationen i morgon.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA SOM TITTAR IN HÄR!

 

 

 
 
Micke

Micke

12 november 2012 18:55



Ja..dagarna går fort när man har att göra...desto skönare när man kan sjunka ner i soffan och kolla lite på tv.

Ha de riktigt fint ni med :)

http://guldkryckan.blogspot.com

 
wiper

wiper

13 november 2012 15:26

Jag har lagt fb på is ett tag för jag hinner inte med att både blogga och vara där när jag skall sköta kroppen. Vad mysigt ni har på kvällarna och det är så härligt när man kan tända ljus. Jobbit att måsta operera sig flera gånger. Hoppas det ordnar sig sen

Ha en skön tisdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

13 november 2012 16:41

Grått och trist ute idag!!! Lasse och kjag har varit en liten sväng på Bibblan..i ävrigt, "BARA VARA DAG". Och det kan vara skönt efetr vi var i farten hela gårdagen!!!
Vi hade det trevligt, först så besökte vi mitt barnbarn Isak som pluggar i Finspång, däretfer våran träff. Vi var 9 stycken. Och tillsist så stannade vi till i Köping hos Lasse barnbarn som bjöd oss på en saffranssoppa med lax. Läckert!!!
Kram!!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Snejky

Snejky

15 november 2012 14:42

Just för att man tända ljus & mysa in sig i soffan, älskar jag denna årstid...Annars känner jag bäst för Våren..
Kramen

http://snejky.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards