♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av ♥ Monica ♥ - 13 januari 2013 21:09

Helgen är över och även julen.

Klockan 16:00 var det dans kring granen nere i byn,men det är många år sen jag deltog.......när barnen var små var det ju självklart att man gick dit tillsammans med dom.


 Det har varit stadsbesök både fredag och lördag......det finns inte så mycket annat att göra när det är grått och trist väder ute.Som tur är gillar min man att gå i affärer så jag behöver aldrig känna att han tycker att det är tråkigt att åka till stan...antingen det är Falköping eller Jönköping.Igår var vi i Jönköping och köpte varsin silverkedja på guldfynd på A6....bredvid ligger ju fiket och det föll sej ganska naturligt att vi fikade.ÖB fick en visit av oss också,även myrorna där jag köpte en fin ytterkruka med blommor på och en bok med Lasse Stefanz(inte den nya som kom ut förra året) och dessa båda grejer kostade 35:-.Sen fortsatte vi till Shanghai på Östra Storgatan och åt middag......nöjda och belåtna med lördagen åkte vi sen hem och ägnade oss åt att titta på tv.


Idag har ju mamma varit här och sen blev det som vanligt bingolotto klockan 19:00 och som vanligt blev det inga vinster.

Nu är det dags för sängen och lite läsning.Jag läser *Det ingen såg* med Patrik Sjöberg.


GOD NATT OCH SOV GOTT NI SOM KIKAR IN HÄR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards