♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av ♥ Monica ♥ - 11 februari 2013 16:08

Då var det en ny vecka igen med lite olika aktiviteter.

Sportlovet har börjat för skolungdomarna och för dom som gillar att åka skidor har ju tur eftersom det är gott om snö just nu.


Idag har jag tvättat och pysslat med lite av varje....en promenad med Abbe blev det också i eftermiddag.

Nu har vi druckit kaffe eftersom middagen redan var avklarad tidigare.Det blev mat över igår så det räckte idag också till oss båda två och då tar gubben med sej till jobbet och äter.

Tänker åka med sonen ner till affären när han hämtar Abbe eftersom det har kommit böcker från adlibris idag......tre stycken av Mari Ljungstedt så nu har jag nog hela samlingen av Gotlandsdeckarna.......närmare bestämt 9 stycken.Det var dom böckerna hon skrev först som jag inte hade, så jag passade på att skicka efter dom nu.

Halv åtta ska jag titta på Farmen i tv 4 och se hur det går för min facebookvän Paul  har varit i kontakt med honom på facebookchatten på förmiddagen...en mycket trevlig man.


I morgon är det Träffpunkten och då kommer en kille från Falköping som sjunger Elvislåtar.......


I slutet på veckan fyller min mamma 92 år så då blir det lite firande,men det återkommer jag till.


Avslutar med en bild......


 

.........på en av mina orkideér


HA DET BRA TILLS VI HÖRS IGEN!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards