♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av ♥ Monica ♥ - 21 februari 2013 20:30

Snart är februari månad ett minne blott,en ganska tråkig månad egentligen.

Det är mycket att se fram emot de närmaste 5-6 månaderna......

Födelsedagar      


påskbuffé    


en utflykt i slutet på maj   


Resan med Träffpunkten till Kållandsö i början på juni   


En veckas semester på en plats som ligger mej varmt om hjärtat     


Lite dagsresor i juli-augusti     


Resa till Falkenberg och Vallarnas friluftsteater      


Hoppas vi får en fin sommar,då blir jag nöjd och belåten!


*********************************************

Vintern håller sitt grepp om oss och det är ganska kyligt när man sticker ut näsan,men idag har det i alla fall inte snöat.

Ikväll har jag som vanligt tittat på Farmen........jag har även beställt lite kläder från Cellbes.Foton kommer   på dessa kläder vid ett annat tillfälle.


SNART ÄR DET LÄGGDAGS......


GOD NATT! 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards