♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av ♥ Monica ♥ - 4 februari 2013 12:58

Då är det återigen måndag och i eftermiddag är det dags för årsmöte på SPF.

Det har kommit lite snö nu på förmiddagen,men nu ser det ut att ha slutat.

Snart dags att värma lite mat innan det är dags att bege sej neråt Mullsjö.


Jag har haft en trevlig och mycket givande pratstund med mitt älsta barnbarn idag,alltid kul att prata med honom.


Jag har inte så mycket att skriva om så det är lika bra att säja......


HEJ FÖR DENNA GÅNGEN !

 

 

******************************************

Av ♥ Monica ♥ - 3 februari 2013 15:38

Tack till er 5 som var med i min tävling.Det var väl inte så svårt att se att det var JESSICA ANDERSSON som var på bilden och alla hade svarat rätt,men bara en som kunde vinna och det fick lotten avgöra.


GRATTIS SÄJER JAG TILL ANITA SOM HADE TUREN PÅ SIN SIDA !

En karta frimärken kommer på posten till dej!

 

***********************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards