♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av ♥ Monica ♥ - 6 mars 2013 16:10

Vilka undrar nog du som läser detta......


KUNGAPARET KOMMER HIT TILL LILLA SANDHEM KLOCKAN 16:00.....

 

AXTORP SUNHOUSE HETER ANLÄGGNINGEN DOM SKA BESÖKA.

 

Jag ska trava iväg dit upp har jag tänkt.....jag bor endast 1 km därifrån.

Inte kunde jag drömma om att kungen och drottningen skulle besöka gården där jag bodde mina 8 första levnadsår.

Det kommer säkert mycket folk,buss avgår nere från samhället,men jag bor ju nästan granne med Axtorp så jag tar apostlahästarna dit.Inga bilar får köra upp dit , kungaparet med följe kommer i buss.....

 

          

 

Snart ska jag göra den vanliga onsdagsvisiten hos mamma och fylla på dosetten med medicin som hemvårdspersonalen ger henne. När jag kommer hem är det Farmen som gäller och efter det blir det Mästerkockarna.Avslutar kvällen med att läsa i boken *Flickan med majblommorna*....riktigt spännande och snart har jag läst ut den.Många böcker blir det lästa numera,jag som sällan läste böcker förr,nu blir det en bok i månaden ungefär.

 

AVSLUTAR MED ATT ÖNSKA EN TREVLIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards