♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 april 2013

Av ♥ Monica ♥ - 27 april 2013 12:47

Dags att uppdatera lite.


Jag har just gjort en ny header till bloggen och är ganska nöjd,men det är inte riktigt bra än,men övning ger ju färdighet.


Denna dagen började med sol,sen mulnade det på och regnade en skvätt för att sen övergå till att hagla.Nu regnar det igen och det är inget uteväder precis.


Igår hade vi celebert besök här i byn,närmare bestämt uppe i AXTORP SUNHOUSE.........BERT KARLSSON ÄVEN KALLAD SKARA-BERT uppenbarade sej där och överraskade Karin och Tommy  annars går väl dagarna sin gilla gång här hos mej.......


På tisdag är det valborgsmässoafton och då ska vi åka iväg ihop med Thomas och Erika och hälsa våren välkommen på någon trevlig plats där det blir körsång och brasa.......vi har inte bestämt riktigt vart än,men det blir på falbygden i alla fall. Lite fika får det bli också.


Nu säjer jag hej för denna gången,men vi hörs snart igen!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards